چادر کانتینری در گلستان
نوشته شده توسط : jahanberezent

چادر کانتینری

چادر کانتینری در گلستان

چادر کانتینری در گلستان : مرکز جهان برزنت واقع در شهریار تهران می باشد ، اما از شهرستان گلستان دارای طرفداران بی شماری می باشد ، که گروه جهان برزنت این محصول درجه یک را در کمترین زمان ممکن به گلستان ارسال می کند.

این مرکز انواع چادرهای برزنت کانتینری را با بهترین کیفیت در دو نوع یک رو و دو رو تولید می کند و در کمترین زمان ممکن به گلستان ارسال می کند. 

بر اساس قوانین، هر گونه بار و کالای ترانزیتی و لجستیکی، می بایست در جابه جایی و ترانزیت هر نوع بار لجستیکی و ترانزیتی، توسط انواع کامیون ها، تریلرها ، وانت بارها و دیگر وسایل نقلیه مورد استفاده قرار گیرد و بدون پوشش دادن بار، به وسیله ی مشمع کانتینری، جا به جایی این موارد ممنوع است.

چرا که قدرت این نوع مشمع ها، چه از لحاظ کششی و چه از نقطه نظرهای دیگر ایمنی، توان بالایی را در دفع معضلاتی، مانند ریزش بار یا خرابی بار، در نتیجه ی قرار گرفتن در برابر باد و عوامل جوی بسیار حاد، می تواند کمک بسیار زیادی به ایمنی جابه جایی بار ایجاد نماید.

افرادی که در شمال قادر به جا به جایی و یا حمل بار نیستند ، برای جا به جایی اساس و بار خود از چادرهای برزنت کانتینری استفاده می کنند. به همین علت در این شهر چادر کانتینری از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. 

 





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: